Jumaat, 17 Februari 2012

 Pelan Pemasaran Sunrise-Guava



Selamat petang uolls .... ni aku nak citer lagi sal JUS GUAVA ni ha .. Kali ni aku nak kongsikan plak pelan pemasarannya untuk tatapan uolls ...

Aku masih baru lagi dalam bisnes ni ha ... apa orang Sarawak cakap ... "Ubun2 gik licak". Tapi aku x kisah, yang penting ada kemahuan tu kan ... ha, kat situ ada jalannya ... Aku nak kongsikan kat korang jugak ... biar kita sama2 belajar ek ...

Layan ...






Pelan pemasaran Sunrise Guava memang simple. Kat sini aku hanya nak tunjukkan pelan pemasaran yang terbaru, mudah n paling menguntungkan untuk anda.

Klik video kat bawah ni ha ...





- Modalnya RM160 (semenanjung Malaysia) n RM170 (Sabah n Sarawak) seumur hidup untuk 1 ID.

- TAK PERLU maintain bulanan.

- Setiap akaun, anda akan diberi 24 botol (500 ml) Jus Pink Guava secara PERCUMA.

- Setiap akaun (RM152 or RM170) berpotensi menjana income maksima RM58,950.

- Jika anda ingin menjana income yang lebih besar, anda boleh mendaftar multiple account (dinasihatkan daftar 4 akaun atau lebih).

Sistem komisen adalah dalam bentuk pelan MATRIX 3.
Contohnya:
- Level 1 hanya ada 3 Placement Matrix. Jika anda direct sponsor 5 orang, ini bermakna 3 orang pertama akan ditempatkan dalam level 1, baki 2 orang lagi akan ditempatkan di Level 2. Baki 2 orang tadi disebut spillover. Jangan risau, setiap orang yang anda rekrut, anda masih akan mendapat Bonus Tajaan sebanyak RM40 setiap seorang.  

- Sistem spillover ini dapat membantu downline2 mendapat network secara PERCUMA dari upline2. Sistem spillover juga mewujudkan environment teamwork. Adalah disyorkan join kami coz hampir kesemua Leader2 Emerald Group adalah otai2 MLM dari pelbagai syarikat sebelum ini. 


 Syarat Untuk Menjana Income Maksimum (RM58,950)

- Wajib direct rekrut sekurang2nya 3 orang (RM170 setiap orang), tetapi anda dinasihatkan untuk direct rekrut 10 orang atau 10 ID untuk "cantikkan" Level 1 & 2 anda.

- Saya yakin anda pasti dapat kongsi bisnes ni dengan 10 orang atau lebih coz bisnes ni hanya perlukan modal RM160 (Semenanjung Malaysia) or RM170 (Sabah & Sarawak) sekali sahaja.

- X perlu nak maintain bulanan, semua orang mampu.

- Jika anda jenis yang x suka nak carik orang, tapi teringin nak buat duit, kami nasihatkan agar anda mendaftar 3 ID tu semuanya atas nama anda ATAU menggunakan nama family (isteri/suami/mak/ayah/adik beradik).


PELAN A*



- Hanya layak dapat Bonus Sunrise Pool.

- Bayar RM160 (Semenanjung Malaysia) or RM170 (Sabah & Sarawak) 1 ID sekali seumur hidup.

- Dapat 24 botol (500 ml) Jus Pink Guava.

- Multiple ID dibenarkan.

- Pelan ni untuk mereka yang cuma mahu consume jus, langsung x mahu cari orang, x nak wat bisnes Sunrise Guava.

- Syarikat akan bayar RM1 untuk setiap ID yang telah disusun (auto-placement) oleh syarikat dibawah ID-nya.  

- Maksimum income ialah RM19,530. ID ahli itu akan terkeluar setelah carta lengkap dari Level 1 - Level 6 (19,530 ID).

*Setiap ahli dijangka boleh melengkapi carta (19,530 ID) paling lewat dalam masa 4 bulan (jika mengikut ahli daftar 1 Malaysia) 


PELAN B*




- Bayar RM160 (Semenanjung Malaysia) or RM170 (Sabah & Sarawak) 1 ID. Wajib direct sponsor 3 orang / 3 ID.

- Jika anda register 4 ID (RM640 - Semenanjung Malaysia & RM680 - Sabah & Sarawak), hanya 1 ID pertama yang layak untuk kesemua bonus, lagi 3 cuma layak Sunrise Pool.

- Layak mendapat Bonus Sunrise Pool & World Pool.

- Syarikat membayar RM2 setiap ID dalam World Pool dan RM1 setiap ID dalam Sunrise Pool. Total = RM3 setiap ID.

- Anda juga layak mendapat bonus- bonus tambahan dibawah sekiranya aktif membuat bisnes ini.

*Apabila Sunrise memasuki pasaran Global (Indonesia, Thailand, Singapore, Vietnam & Cambodia) setiap ahli dijangka boleh melengkapi carta paling lewat dalam masa 2 bulan. 


5 BONUS TAMBAHAN

1). BONUS TAJAAN (RM40 setiap orang yang anda sponsor) infiniti.
2). BONUS PAIRING (RM40) infiniti.
3). BONUS MATCHING (RM40) infiniti.
4). BONUS DEVELOPMENT (RM2) Level 1 - 5.
5). BONUS LEADERSHIP (RM5) Level 1 - 20. 

Bonus2 tambahan ini adalah hanya untuk mereka yang aktif mempromosi n merekrut prospek. Untuk memudahkan anda memahami bonus2 tambahan di atas, saya akan sertakan sekali short clip dibawah.






JOM minum jus PINK GUAVA ...!!!
Alamilah REVOLUSI Kesihatan & Pendapatan


Dengan hanya meminum jus yang enak n lazat, kemudian ajak orang lain minum, boleh dapat keuntungan berpanjangan diluar jangkaan. Pendapatan boleh menjangkau dari RM500 hingga RM3000 seminggu.


 Mudah & Menakjubkan

Sesiapa saja adalah dipelawa menyertai kami untuk menggalakkan rakyat Malaysia hidup sihat n ceria walaupun di dalam keadaan ekonomi pada masa kini. Falsafah kami adalah "SEMUA ORANG MAMPU BELI, SEMUA ORANG MAHU SIHAT, SEMUA ORANG INGINKAN PENDAPATAN".


 Golden Hope Food & Beverage Sdn. Bhd (GHFB)




Ladang buah jambu batu merah (pink guava) terbesar di dunia dengan keluasan 1250 ekar terletak di Sitiawan, Perak. Sime Darby dengan anak syarikatnya GHFB semenjak tahun 2006 telah memasarkan 15% pengeluaran jus jambu  merah (pink guava) ke seluruh dunia. Produk ini telah diterima baik di Eropah, Amerika Syarikat, China, Australia, Jepun, Korea, Singapura n Malaysia.


 Pink Guava



Kaya dengan serat (fiber), Vitamin C, Vitamin A, Protein, Iron, Magnesium n banyak lagi. Jus ini telah mendapat pengiktirafan MS ISO9001:2000 sejak 1991, sijil HALAL oleh JAKIM sejak 1998, SGF IRMA Approved Supplier sejak 2004 & Sijil Skim Amalan Ladang Baik Malaysia (GMP) oleh Jabatan Pertanian Malaysia.



Keratan Akhbar


- Marketing plan yang telah ditunjukkan n dikongsikan buat anda semua tadi berkemungkinan berbeza sedikit dari ilustrasi blog2 lain. 

- Bisnes ni masih lagi baru n market plak masih lagi besar n terbentang luas.

- Saya akan update entri berkenaan Sunrise ni jika terdapat sebarang perkembangan n perubahan.

- Hasil pendapatan adalah berbeza2 mengikut individu. Pengiraan income di atas tadi adalah ilustrasi n jangkaan daripada marketing plan yang telah dirangka oleh pihak pengurusan.

- Bisnes ini bukan skim pelaburan. Jika anda berharap bahawa register 1 ID, then duduk diam2 n mengharapkan dapat income, bermakna bisnes ini BUKAN untuk anda.

- However, kami masih mengalu2kan anda untuk try jus pink guava ini.   





JaNGaN LuPa TiNGGaLKaN KoMeN aNDa

2 ulasan:

  1. mcm mana nak join?

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama: Mudah jer ... Beli satu kotak jus guava (24 botol) hanya dengan harga RM170 ... Keahlian adalah percuma seumur hidup ...

    BalasPadam

...ASSaLaMuaLaiKuM & SaLaM 1MaLaYSiA...
...KoMeN La KaT SiNi eK...
...SaTu PuN JaDi La...
...LaGi BaNYaK, LaGi BesT...
...TQ...

COPYRIGHT BY ADAM MALAYSIAN IDOL