Selasa, 21 Februari 2012

 Selamat Hari Kekasih




Gud morning each n everyone ...  Ewah2 ... royak bahasa omputeh la pulak yer ... Ada kang kene sepak ker kan ... hu3 ...

So uolls, pagi ni aku nak kongsi la kat korang sal satu citer yang dah agak basi la kan ... Ni ha pasal valentine's day la ...

Mesti korang rasa nak ketuk jer kepala aku kan??? mana x nya, ni dah berapa hb baru aku nak update sal valentine's ... yer x????

X per kan ... kasi la can ... ni aku nak citer ek ...

Layan ....


Gini, on 13th of februari aritu aku gi ronda2 pekan Sri Aman yang maha kecik n cute ni ha ... Tiba2 aku tengok ada 2 kanopi yang tersergam indah terpacak kat depan Ellison Seafood. 

So, aku singgah la coz aku tengok dari jauh tadi tu ha ... uolls molek2 belako present untuk hari kekasih yang akan disambut pada esoknya (14 februari). 

Pening gak la kepalo ni ha nak memilih yang mana 1 idaman kalbu ni ha .. hu2 ... last2 aku dapat la apa yang aku nak ... korang nak tengok x? 

Alalalala ... jap a ... ni nak ce citer lagi ni. Time aku dok syok nak pilih apa yang aku nak beli tu, dengan x semena2 ujan turun dengan lebatnya. Sekali dengan ribut uolls ... seram tau ... Nasib baik la kanopi tu x diterbangkan oleh ribut yang maha gagah perkasa tu. 

Uolls tengok la apa yang aku beli ni ha ...



Ni ha anak patung teddy bear ... Cute x????



Lalalalalala ...



Siap pegang bunga lagi tu ...

Korang mesti tertanya2 kan, berapa la harga anak patung teddy bear ni yang agak bangganya duduk dalam bakul yang cute ni kan ... Ha, x la mahal sangat ... RM60 jer.


Ala, untuk insan tersayang apalah salahnya kan ... Tapi bear ni aku x kasi kat buah hati aku pada 14 hb coz dia travelling bermula 14-16 Februari. So, terpaksa la aku kasi kat dia time kami kuar dinner Sabtu ni tadi ha ... Mau x terkejut dia tengok bear ni ha ... Hepi giler dia wei ... sampaikan leleh air liurnya kau ... (tambahan perisa jer tu).

So, korang pun pasti ada hadiah2 yang misteri untuk buah hati korang kan ... ha ... Kongsi la kat kite2 semua apa hadiah yang uolls kasi kat buah hati pengarang jantung korang tu ha ...







JaNGaN LuPa TiNGGaLKaN KoMeN aNDa

1 ulasan:

  1. yobihhhhhhhhhhhhhhh lamak ehhh cdatang ctok ..baru kmk tangga kitak pdate ehhh ..


    kacak ehhh hadiah kitak untuk si dia ..kmk tangga pun berbungga2 koh jang!! kacak ehhh .. kmk pun dapat patung .. tapi patung kitak gebu gik ..piwetttttttttttt .. mau sigek leh? hihi

    BalasPadam

...ASSaLaMuaLaiKuM & SaLaM 1MaLaYSiA...
...KoMeN La KaT SiNi eK...
...SaTu PuN JaDi La...
...LaGi BaNYaK, LaGi BesT...
...TQ...

COPYRIGHT BY ADAM MALAYSIAN IDOL