Jumaat, 9 Mac 2012

 Betul Ke Tak Betul???


Pe kabar korang arini di hari jumaat penghulu segala hari .... Dalam sedar x sedar besok dah hari sabtu kan. Tu la orang kata waktu berjalan begitu pantas tanpa kite semua sedari yer ...



K, arini aku nak ceciter kat korang semua sal apa yang aku jumpa malam semalam. 



Nak dijadikan perkongsian ceritanya ... begini. Aku pegi gerai makan Eyqa Songkaseh semalam. Ye la .. lama x jenguk diaorang kan semenjak aku bz ngan perniagaan berger aku tu kan. So, nak la jugak lepak ngan diaorang dikala aku ke "free" an ni kan.



So, aku duduk la kat satu corner tu kan ... aku tengok ada sesuatu kat atas meja tu. So, dengan rasa penuh confident n rasa ingin tahu yang sangat tinggi, aku pun meringankan langkahku menuju ke situ ... Korang nak tau x apa yang aku jumpa? 3 keping kertas yang di atasnya tertulis pernyataan yang indah sekali. So aku rasa, ianya patut dikongsikan buat korang semua. Pasti korang feel abis pas korang baca ni ha ...



Layan .... bapeda ... bapedi ... booo ...













Amacam? ok ke x ok? Betul ke x betul? Aku bila dah baca ni kan .. apa lagi ... ketawa bukan main lagi uolls ... Sampai nak terkencing pun ada tau ... wakakakakakakakakakakakaka ... lawak giler.


So, ni sekadar untuk hiburan bagi mana2 yang de masalah ke arini kan, bila tengok entri n dah baca ketiga2 pic kat atas ni hope korang tersenyum n paling x pun tergelak ... yer ...


Gue chow yer ... Toi eh!!!




JaNGaN LuPa TiNGGaLKaN KoMeN aNDa

4 ulasan:

  1. Sabooo jak la kak lehot nanga to koh hahahaha. Tapi lawak ..tapi kan adam, nya luahkan semua tok kat kertas ..mun mak n bapaknya tangga mesti terharu koh ..

    sampey mcm ya sekali luahan hatinya hahahah ..cuteeeee ...sejuk perut ibu megandung hihi

    BalasPadam
  2. Umi: aok ... nya nak meluahkan perasaannya ngan parent nya .... tapi lawak jadinya .... tapi x pa la, yang penting nya ikhlas nak ...

    BalasPadam
  3. Bena kaat buk aji ..kmk sokong 10 percent ..kmk up gik 110 percent ..

    psttt dam ..lamak juak kitak c update koh ..pa ndak ka digago nya tok hihi .. bingung na juak muka ya hihi ..pangg!!

    BalasPadam
  4. hu3 ... aritok kamek xda idea mok post pa umi ... lagik pun kamek kurang sihat na koh aritok ...

    semadi diembak2 jak badan tok ke opis ... nak mintak sick leave tek alang2 jak koh ... sok jak kamek mintak sick leave ...

    BalasPadam

...ASSaLaMuaLaiKuM & SaLaM 1MaLaYSiA...
...KoMeN La KaT SiNi eK...
...SaTu PuN JaDi La...
...LaGi BaNYaK, LaGi BesT...
...TQ...

COPYRIGHT BY ADAM MALAYSIAN IDOL