Jumaat, 23 Mac 2012

 Pesta Benak 2012




Afternoon to all blogger .... hu3 ... Lamanya hamba x update entri kan ... Mesti korang tertunggu2 .... X kurang jugak ada yang dah mula tinggalkan blog aku yang dah cam setor yang lama x dikunjungi ... pasti berdebu di dalamnya ... ye x ...



Bukan apa uolls aku lama x update, bz ha .... asyik2 bz jer yang aku kasi tau kat uolls kan ... apa la aku ni ... kang kene kentut dengan si umi baru tau .... pang!!!!



So, arini aku nak ceciter ngan korang sal satu pesta yang akan menjengah kami Di Sri Aman ni ha .... every year pasti ada pesta ni .... Korang tau x pesta apa tu? Pesta Kentut??? Bukan la .... Tu Umi pengasasnya ....



Bagi yang dah tau tu ok la kan ... bagi yang x tau lagi, ni aku nak habaq kat uolls PESTA BENAK 2012 ... yang akan berlangsung di bandar Sri Aman pada 6-8 April 2012 yang akan datang. Banyak tau di antara acara2 yang akan disajikan buat anda yang datang berkunjung ....



Ada Miss Tourism Benak, Pertandingan Fotografi, Benak Idol, Pertandingan Lumba Perahu n banyak lagi .... Dengar2 gak tahun ni dijangka akan lebih meriah berbanding tahun lepas. Hopefully la kan .... Diharap gak x ujan 3 hari berpesta tu nanti kan .... Kalo x ujan kan meriah kau ....


Macam tahun lepas ada acara luncur benak uolls .... Peluncur Australia 3 orang datang n meluncur benak last year tau ... Jom ikut aku tinjau Pesta Benak tahun lepas ...


Welcome To Sri Aman



Salah seorang peserta Miss Tourism Benak 2011



Di antara jualan



Bersebelahan pentas utama



Pertandingan meluncur benak



Para pengunjung yang sedang menyaksikan Pertandingan Lumba Perahu



Tapak2 jualan



 Salah seorang peluncur Australia



Pertandingan Fotografi Pesta Benak 2011



Benak 



Miss Tourism Benak 2011



Di antara peserta Pertandingan Lumba Perahu



Aku tahun ni buat julungkalinya ambik bahagian dalam acara ....... Buat Jualan ... wakakakakaka .... Aku jual burger la .... So, kepada uolls semua aku amat mengalu2kan kedatangan uolls ke bandar Bujang Senang Sri Aman yer ... Datang!!! jangan x datang yer!!! kan dah pay day .... korek hidung tu kang ... ha ...


So uolls .... sampai bertemu lagi yar .... tata .... bye2 ... yuhu ....


Toi eh ...




JaNGaN LuPa TiNGGaLKaN KoMeN aNDa

2 ulasan:

  1. Hahaha lawak na kitak tok adam ..best juak pesta benak tahun tok dam ..lak kmk usha kitak lak ar ..chayokkkkkkkkkk chayokkkkkkkkkkkk!! kmk mau mengeluarkan asap ajaib kat cia lak hahaha.


    menu apa ndak disedia kitak lak ooo

    BalasPadam
  2. Aok umi .... jangan lupak singgah rah stall ADAMZ BURGER NANG ANTAP lak k ....

    BalasPadam

...ASSaLaMuaLaiKuM & SaLaM 1MaLaYSiA...
...KoMeN La KaT SiNi eK...
...SaTu PuN JaDi La...
...LaGi BaNYaK, LaGi BesT...
...TQ...

COPYRIGHT BY ADAM MALAYSIAN IDOL