Selasa, 27 Disember 2011

aKu SeDiH aTaS KeMaTiaN DeBRy

Salam ... camat bertemu lagi uolls ... DesiSmileys.com arini aku baru leh tulis entri coz aku sangat2 sedih ... rasa nak nangis pun ada ... Debry yang aku timang2 ... telah tiada lagi di dunia ini ..

DesiSmileys.com Pada 25 Disember 2011 kene pada hari krismas kak ain telah menghantar 1 sms yang agak panjang ke hp aku n menyatakan bahawa Debry disahkan mati pada pagi itu. Kak Ain bergegas membawa Debry bersama adik-beradiknya yang lain ke klinik pada 24 Disember melihatkan kelakuan mereka yang agak aneh.

Sekali tiba di klinik n selepas diperiksa, http://www.emocutez.comdoktor telah mengesahkan bahawa Debry n adik beradiknya terkena infeksi dalam telinga lantaran jangkitan dari ibunya.

Ya Allah, http://www.emocutez.com cuba korang bayangkan camner perasaan aku bila terima sms yang menyatakan tentang kematian Debry????!!!! Aku x leh terima!!!!!!! dah la cute ...

Lama gak aku xde mood DesiSmileys.com time krismas kat umah sedara mara la .. de gak diaorang tanya nape tapi aku diam jer ....

DesiSmileys.com Bila dah balik umah tu kan, aku cuba untuk tenangkan diri n cuba untuk menerima ketiadaan Debry di dunia ini ... Mungkin tuhan lebih menyayangi Debry ... Semoga Debry tenang di sana ...



JaNGaN LuPa TiNGGaLKaN KoMeN aNDa

2 ulasan:

  1. Hrmmm bahayajuak infeksi telingga yang dihidap oleh debry gan adik beradiknya .. sedih dengar ..jadi takut pun ada ..


    Harap debry baru lak akan sihat sentiasa disamping kitak ..amin .. harap debry dan adik beradiknya tenang disinun ...

    BalasPadam
  2. My Life's Journey: yalah koh ... pusak jenis tok nak ke sensitif ... terlalu tinggi tahap sensitivitinya koh ..

    tapi yalah, ianya menguji kesabaran kita nak ..

    amin ... moga doamu bersama cdaknya ...

    BalasPadam

...ASSaLaMuaLaiKuM & SaLaM 1MaLaYSiA...
...KoMeN La KaT SiNi eK...
...SaTu PuN JaDi La...
...LaGi BaNYaK, LaGi BesT...
...TQ...

COPYRIGHT BY ADAM MALAYSIAN IDOL