Rabu, 7 Disember 2011

MenGeLuaRKaN ToKSiN MeNeRuSi TaPaK KaKi





Di dalam seni perubatan akupuntur, tapak kaki adalah merupakan tempat terkumpulnya semua saraf yang mengawal organ2 di dalam tubuh. Disebabkan itu, di dalam seni perubatan akupuntur rawatan terhadap organ2 di dalam tubuh badan boleh dilakukan dengan hanya mengurut atau meletakkan jarum perubatan di bahagian tapak kaki.

Untuk tujuan mengeluarkan toksin menerusi tapak kaki "detox foot patch" akan digunakan di dalam program ini. Ianya mengandungi ramuan khas semulajadi yang terdiri daripada kayu buluh vinegar, chitosan, daun loquat, vitamin c, fiber sayuran, tourmaline dan juga dextrin.

Ia berfungsi untuk menyerap keluar semua toksin yang merbahaya di dalam tubuh menerusi proses "tekanan akupuntur". Proses penyahtoksin ini tidak memerlukan anda bersusah payah dan berpeluh sepertimana kaedah pembuangan toksin melalui senaman ataupun sauna.

Anda hanya perlu menampal "Detox Foot Patch" ini ditapak kaki anda sebelum tidur, kemudian apabila anda bangun pada keesokan harinya anda boleh membuka ia dan melihat kesan2 kotoran toksin yang telah dikeluarkan, melekat pada "Detox Foot Patch" tersebut.

Katne nak dapatkan "Detox Foot Patch" ni? ha ... anda boleh berhubung terus kepada saya di talian 014-5866618. Harga sebungkus hanya RM20 (14 pcs). Jom ramai2 kita buang toksin ...
JaNGaN LuPa TiNGGaLKaN KoMeN aNDa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

...ASSaLaMuaLaiKuM & SaLaM 1MaLaYSiA...
...KoMeN La KaT SiNi eK...
...SaTu PuN JaDi La...
...LaGi BaNYaK, LaGi BesT...
...TQ...

COPYRIGHT BY ADAM MALAYSIAN IDOL