Khamis, 29 Disember 2011

MenGHiLanGKaN KeLeMuMuR


Camat tengahari semua ... amacam? korang dah lunch? lom lagi? aduyai ... nape lak? kang masuk angin baru tau ... hu3 ... aku pun lom kuar makan lagi ni ha ... jap la ... pas aku kongsi petua ni kat korang barulah aku kuar makan ek ...

Gelisah n x selesa kerana kehadiran kelemumur?  mesti korang rimas kan? aku pun rimas kalo ada kelemumur ni ... alhamdulillah, nasib baik la aku xde kelemumur ek ...

So,  mula2 korang perahkan air limau purut/nipis di atas kulit kepala. Lumurkan rata2 dan biarkan beberapa jam (jangan sampai bawak tido plak ek ...). Untuk hasil yang baik, biarkan rambut anda diperapkan dengan tuala (dah serupa ayam dah a ...) Basuh dengan air suam. Selain itu, petua ini juga berguna bagi mengurangkan pening kepala.

So uolls, aper tunggu lagi? try ler ...

Selamat mencuba ...



JaNGaN LuPa TiNGGaLKaN KoMeN aNDa

2 ulasan:

  1. bena kata buk aji .. mak kmk pun ada pi tau kaedah tok ..nang tere ktk tok ..patut jadi duta kecantikkan tradisional ehhhh :)


    Nice info dam ....piwetttt

    BalasPadam
  2. My Life's Journey: sama2 ... yalah koh ... kawan kamek penah try n katanya sungguh berhasil ...

    so, uolls boleh la try pastok nak ...

    BalasPadam

...ASSaLaMuaLaiKuM & SaLaM 1MaLaYSiA...
...KoMeN La KaT SiNi eK...
...SaTu PuN JaDi La...
...LaGi BaNYaK, LaGi BesT...
...TQ...

COPYRIGHT BY ADAM MALAYSIAN IDOL