Ahad, 1 Januari 2012

HaPPy NeW YeaR 2012



Salam ...  each n everyone ... pe kabar di pagi pertama tahun baru ... x terasa ek arini dah 1 Januari 2012 ... bukan lagi 2011 ... gud bye 2011 ... umur aku pun melangkah 1 angka lagi ke depan .... alalalalala .... 30 la plak ... tapi tu ikut tahun. Kalo ikut bulan lom 30 lagi na ...

Dalam kesempatan ni gak aku harap apa2 yang terjadi sepanjang tahun 2011 menjadi pengalaman buat aku n korang semua gak la ... Yang manis tu ingatlah sampai bila2 n mana2 yang pahit ker, masam ker, tawar-hambar ke kan ... ha stop jer sampai kat semalam ek. Jangan dibawak ke 2012. Kita bukak lembaran baru ... Mana2 yang lom tercapai tahun lepas tu, try to achieve tahun ni ek ... Aku doakan korang ... doakan aku gak tau ... kalo x, aku kentut kang ... (alamak, virus umi menjangkit) 


Uolls ... tu jer yang aku nak tulis kat entri kali ni ... sehingga bertemu lagi nanti ek ... aku tengah tunggu pic2 dari umi ni ... x sabar la nak bagitau kat korang semua ni ha ... nak tau x?????? ha ... kena la sabo na ... tunggu entri seterusnya nanti ... bila tu? aku bilang tunggu .... tunggu la k ... bye ...


Toi eh ...



JaNGaN LuPa TiNGGaLKaN KoMeN aNDa

2 ulasan:

  1. Mat tahun baru juak adammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ..yeayy ..moga tahun baru tok memberi seribu rahmat dan keberkatan kpd kita ..amin

    aduhhh kitak nunggu pic dari kmk .. kmk lupak email ktk eh ..hari selasa lak kmk bagik owhhh .. ampun tuanku :)

    BalasPadam
  2. My Life's Journey: sori baruk reply komen kitak ... kamek baruk siap ckit ngato2 blog tok koh ... codding banyak yang hilang.

    Anyway, mat taun baru juak ngan kitak ... lom kamek komen pic2 kita malam ya koh ... lak kamek komen kat blog kitak n zie k ...

    BalasPadam

...ASSaLaMuaLaiKuM & SaLaM 1MaLaYSiA...
...KoMeN La KaT SiNi eK...
...SaTu PuN JaDi La...
...LaGi BaNYaK, LaGi BesT...
...TQ...

COPYRIGHT BY ADAM MALAYSIAN IDOL