Rabu, 18 Januari 2012

 Taukey Burger



Uolls camat petang yer ....  arini aku de info 
buat korang semua walaupun uolls
berada diluar kawasan
Sri Aman






Hu3 ... suspen yer ... Begini .....
23 Januari 2012 kan CNY







So, pada tarikh tu jugak la aku .....
akan memulakan satu
bisnes baruku
iaitu







JUAL BURGER ler .... hu3 ....





Korang nak tau nape aku ambik tarikh tu untuk
aku mula berniaga ni? Apa lagi, nak ambik
fengsui naga tahun ni la




So, bagi korang yang tinggal dibandar Sri Aman, Sarawak
Boleh la bertandang ke stall aku yer.

Sudi2lah kiranya korang mencuba burger aku
tu nanti ... Pastu boleh la korang
kasi komen kat aku ek.

Bagi yang jauh tu plak, alalalalala ciannya ... x dapat la merasa burger aku yer ... nak post kang basi plak kan. X per, mana la tau suatu saat nanti korang bercuti ke Sri Aman ke kan, leh la merasa burger aku yer ...

Doakan bisnes baru aku ni berjaya yer geng ... uolls .... muah!!!!! amin ...

Toi eh ...  




JaNGaN LuPa TiNGGaLKaN KoMeN aNDa

8 ulasan:

  1. wahhhh lak kmk duak sukor agak kitak hoh ..belum bukak gik nak? pat kmk posing maut gan kitak ..alu masuk blog ..toi eh ..sambil makan sambil berbelog hihi

    BalasPadam
  2. alamak jauhnya.. baru nak order.. anyway.. semoga maju jaya dalam bizz.. :)

    BalasPadam
  3. aduh....dah lah mek dari mlm td ngidam burger stall. to nyuruh dirik terpaksa rajin drive mlm tok kelak cari burger. hehe

    BalasPadam
  4. My Life's: sori umi lambat reply ... bz na kamek koh ... tok baruk da kesempatan reply komen2 tak urang koh ...

    makseh coz kitak 2 sukor dah sudi datang ke stall n beli burger kamek ... nyam3 ...

    nyem x? hu3 ... datang gik lak o ...

    BalasPadam
  5. Wawa: alalala ... cianye ... x per, nanti kalo de bercuti ke sarawak ke kan ... datang la sri aman ... leh cuba burger adam ek ...

    BalasPadam
  6. Zie: aih, cian ngan kitak lok zie ... x pa hal, lak mun kitak gi ngagak husband di c aman, leh la try burger kamek o ...

    BalasPadam
  7. kmk urg s.ama, apa keistimewaan burger kitak? maok tauk dolok sak melelh and eager nak cerik ;) tq

    BalasPadam
  8. Mama Dot: kamek da home made buatan mek mpun ...

    BalasPadam

...ASSaLaMuaLaiKuM & SaLaM 1MaLaYSiA...
...KoMeN La KaT SiNi eK...
...SaTu PuN JaDi La...
...LaGi BaNYaK, LaGi BesT...
...TQ...

COPYRIGHT BY ADAM MALAYSIAN IDOL